Şu an benim için kendimi konumlandırmaya çalıştığım yer önem arz ediyor.Bu sitedeki işler gördüğünüz yada göreceğiniz şeyler kendi hikayemin parçalarıdır,bu hikayenin sürecini şimdilik kestiremiyorum.

Bu bir proje kent yada kamusal alana mekan temsil ve sanat pratiği anlamında geniş bir sürece yaydığım güncel bir deney. Burada tam anlamıyla mutfaktayım,yayılan mekanın sınırı olmadığı gibi sonucu olduğu ilişkinin sonu yok.
Şeyler arasındaki ilişkisel yapıdaki zaman faktörü Friedman’ın dediği gibi boş zaman aslında yok
Tam olarak şöyle diyor yazısında Friedman
“..Bireyler arasındaki ilişkiler sonucundaki deneyimlerin,mekan kavramını oluşturduğunu ve mekanın bu nedenle her an sonsuza doğru inşasının sürdüğünü bunun bir süreç olduğunu belirtir”

İzmir’in benimde keşfetmediğim bölgeleri var,mesela ben İzmir’de kaç tane Gürçeşme var bilmiyorum.kaybolmak gerekiyor,kimlerleyiz neler yaşıyorlar neler yapıyorlar onların hikayelerini dinleme fırsatını yakalamak,katılımcı olarak kenti solumak lazım

Varolma denen duyarlılık ve duygudaşlığı gösterebilmenin en olası pratiği bir mekan yaratmak.Bende bunu oyun özgürlüğü için gerekli buluyorum


About this entry


0 comments: